סטודיו: 0737251217  נייד: 0546002163
עיצוב תעשייתי, עיצוב מוצר, הנדסה ותכן הנדסי, תכנון ובניית מודלים ואבי טיפוס, פיתוח וייצור מוצרים ופטנטים

פרויקטים

​מתודולוגיה

התהליך

כיצד זה עובד?

1. מחקר וחקר שוק:
זהו השלב הראשוני, בו אנו בודקים וחוקרים את בסיס הנתונים של הרעיון - מיהו קהל היעד? מהו התקציב המיועד? מהי "הסביבה הטבעית" בו הוא מוטמע?
מהן ההשפעות שלו ועליו? מהם דפוסי ההתנהגות של המשתמש הסופי והאם יש צורך בשינוי פסיכולוגי בשימוש בגלל החדשנות?
המסקנות יתוו את הדרך והגישה לקראת התכנון והפיתוח ובעיקר - לעיצוב המוצר.
תוך כדי עבודות הבדיקה, אנו מתבוננים על מוצרים דומים או קיימים, אם יש כאלה ובכך אנו רוכשים את ההבנה לגבי המיקום של המוצר בעולם התוכן הרלוונטי.
זהו הליך קריטי לקראת העתיד לבוא, בוא אנו מסיקים מסקנות משמעותיות להמשך התהליך.

2. הגדרות ואפיונים:
מה שנלמד מהליך המחקר, ​הרשמים והמסקנות, מתאגדים לכדי מסמך הגדרות למוצר.  אלה הגדרות התפקוד, ממה נרצה להימנע, מה הכרחי למוצר,
והאלמנטים שחייבים להיטמע במוצר. בשלב זה אנו מאגדים את מיטב המוחות המקצועיים לשם הבחירות הנכונות, אם אלו מהנדסים ואם אלו מומחים בתחומם.
הגדרות אפיון המוצר, במידה רבה, הן אלה שיקבעו את התאמתו למשתמש והעמידה בציפיות מן המוצר.

3. סיעור מוחות:
לאחר שהבנו לאן פני המוצר מועדות, עלינו להגיע לכדי צורה ולכדי כיוון עיצובי אפשרי. מן הנלמד בשלבים הקודמים, ניתן לפסול מראש בעיות עתידיות.
יחד עם זאת, זהו שלב בו כול אנשי הצוות המקצועי מפעילים את הדימיון שעות נוספות ומעלים רעיונות כיד הדימיון להיתכנות עיצובית של המוצר.

4. סקיצות, פתרונות וקונספטים ראשוניים:
שלב זה, הוא הביטוי הויזואלי לשלב "סיעור המוחות". המסקנות והרשמים מן השלבים הקודמים, קורמים עור וגידים לכדי מעטפת צורנית.
אופי המוצר, תפקודו, התאמתו לסביבה לה הוא מיועד והנדסת האנוש שלו, מובאים לכדי היתכנות מכנית, הנדסית ועיצובית.
על ידי סקיצות ידניות והמחשות ויזואליות בתלת ממד, ניתן לראות את העתיד העיצובי והפונקציונאלי של המוצר.

5. סלקציה ומתן פרונות מתקדמים:
בשלב זה, ללקוח, כבר יש מוצר ויזואלי שאותו ניתן לראות ולהבין את הוויתו. בכך, מחליטים יחד על האופציה הטובה והנכונה ביותר להמשך העבודה.
במידת הצורך, כאשר מחליטים על קונספט מסויים, עובדים עליו בצורה פרטנית יותר על ידי ירידה לפרטי פרטים.

6. הפקת מודל\אב טיפוס:
זהו השלב בו מפיקים מודל תלת ממדי ארגונומי בקנה מידה של 1:1. המודל מאפשר לבחון את המוצר בקנה המידה האמיתי שלו, חוש ולהרגיש אותו.
האפשרות לקבל מן המודל את המשוב הראשוני היא חשובה מאין כמוה, מכאן מקבלים את האינדיקציה לקבל את המסקנות הרצויות לפני ייצור סופי.
הפקת המודל מתבצעת באופן המתאים להלך המוצר ושימושו בטכנולוגיה ובחומרים המתאימים ביותר למוצר.

7. תכנון הנדסי ועיצוב מתקדמים:
כעת יוצקים תכן ותוכן הנדסיים לעיצוב מוצר סופי לפני הייצור ההמוני. נעשית בחירת חומרי הגלם וטכנולוגיית הייצור, נקבעים האלמנטיים העיצוביים,
מיקום הרכיבים, נעשות התאמות ארגונומיות, חיווט (אם יש צורך), נוספים אלמנטים מכניים (אם יש צורך), נלקחים בחשבון,
כול השיקולים הויזואלים לחדשנות המוצר, וממקמים את המוצר בנקודת העיצוב האופטימאלית ביותר.
כול זאת בא לידי ביטוי באב טיפוס אמיתי וסופי - עובד.

8. בקרת איכות לייצור המוני:
מתבצע המיצוי האופטימלי למוצר, שנעשה ע"י בקרת והבטחת איכות, התאמתו לשילוח בינלאומי בכול העולם בתקנים בינלאומיים.
לפי דרישת הלקוח - ישנו הליך נוסף של מיצוב המוצר על ידי עיצוב והפקת מארז\אריזה לשיווק על פי אמות בינלאומיות.

לאחר התכנון הסופי, מתבצעות אנליזות דינאמיות מתקדמות לכדי מיקסום תכנון התבניות של המוצר והיתכנות ייצור מקסימלית ויעילה.
מגדירים צבע סופי ואת טקסטורת המוצר ויחד עם כול הדרישות וההגדרות של המוצר, נעשית בדיקה מקיפה כי עומדים בדרישות עד עתה, כולל שיווק והפצה.
בשלב זה, ניתן לקבל את עלות הייצור של המוצר (והתבניות) פר כמויות. 

9. ליווי מקצועי מקביל:
בעת ובעונה אחת, הליווי המקצועי של הסטודיו מכיל שני אלמנטים חשובים מאין כמוהם.
בתחילת התהליך - כאשר הרעיון נמצא בשלביו הראשוניים, הסטודיו מקנה אפשרות של ליווי מקצועי בתחום הפטנטים, ע"י אנשי המקצוע הטובים בתחום הפטנטים,
ללא עלויות נוספות וקבלת השרות הטוב של חיפושי פטנטים ורישומי הגנת פטנטים.

בסוף התהליך - כאשר ללקוח יש את המידע הנדרש לפני ייצור המוני, הליך של חיפוש פטנט והגנה על הפטנט,  הדמיות 3D,
בידיו תיק מוצר מסודר ומגובש, מוצר מוגמר ועובד (אב טיפוס) והליך פטנט, הסטודיו מקנה אפשרות של קשר מול משקיעים ומפיצים פוטנציאלים בארץ ובחו"ל.

מידע ושירותים